 |
WORLDCUP BASE Ślizg został wykonany na podstawie nart jeżdzących w pucharze świata z dodatkowymi wkładkami przy krawędziach-chroniącymi przed przegrzaniem ślizgu narty.
|
 |
CHARACTER SIZE Narty z serii The Curv są projektowane indywidualnie przy każdej długości, dzięki czemu są dopasowane idealnie do narciarza. Każda długość posiada odrębną charakterystykę geometrii co pozwala jeszcze lepiej wykorzystać system Triple Radius.
|
 |
TRIPLE RADIUS Geometria nart oparta na wielu promieniach skrętu w serii The Curv poprawia kontrolę i transfer mocy na każdym etapie zakrętu - od zainicjowania skrętu po ostatnią fazę przyśpieszenia przy wyjściu z zakrętu.
|
 |
WORLDCUP TUNING Ślizgi i krawędzie nart są przygotowywane na takich samych maszynach co narty które biorą udział w pucharze Świata.
|
 |
AIR CARBON TITANAL 0.8 MM Rdzeń drewniany połączony z podwójną warstwą Titanalu, wzmocniony powietrzem węglowym. W efekcie takiego połączenia otrzymujemy idealną przyczepność krawędzi i wyjątkowo płynna jazdę.
|
 |
SANDWICH CONSTRUCTION Laminowana konstrukcja z drewnianym rdzeniem i bocznymi ścianami, które wspierają krawędzie, zapewniając najwyższą stabilność, wytrzymałość i trwałość.
|
 |
CURV BOOSTER Dwuczęściowa płyta sprawia, że pokonywanie zakrętów jest niezwykle szybkie i zapewnia optymalny transfer mocy.
|
 |
ON PISTER ROCKER Wcześniejsze wygięcie dziobu nart sprawia że inicjacja skrętu jest łatwiejsza i wymaga niewielkiego nakładu siły.
|
 |
RACE CODE Od zawodników i trenerów po inżynierów z Fischera, którzy dokładają wszelkich starań, aby stworzyć idealną konfigurację. Teraz z nową etykietą jakości RACE CODE, gwarantującą przewagę technologiczną ambitnym narciarzom, bezpośrednio z wydziału racingowego Fischer.
|
 |
SANDWICH SIDEWALL CONSTRUCTION Drewniany rdzeń ścięty pod kątem prawie 90 stopni gwarantuje lepszą stabilność podczas szybkich ciasnych skrętów na oblodzonym stoku.
|
 |
AIR TEC TI W zależności od przeznaczenia drewniany rdzeń Air Tec zostaje wzmocniony Titanalem.
|
 |
RAZORSHAPE Pochyłe ścianki boczne nadają narcie charakterystyczny wygląd ale przede wszystkim obniżają jej wagę! Jednocześnie wraz z za wyglądem idzie sportowy charakter narty, która poprzez mniejszą powierzchnię styku z podłożem może być szybsza.
|
 |
TITANAL 0.5 MM Drewniany rdzeń z podwójną warstwą titanalu wzmacniany technologią Air Carbon. Rezultatem jest idealne trzymanie krawędzi i gładka jazda.
|
 |
WOMEN BMP Przesunięty środek ciężkości do przodu, dzięki czemu narta jest łatwiejsza do prowadzenia.
|
 |
WOMENTRACK Węższa i lżejsza niż standardowy PowerRail. Obsługuje buty do rozmiaru 338 mm.
|
 |
SS EVO Ewolucja technologii Snake Skin (skóra węża). Powierzchnia nart jest chropowata i posiada fakturę, dzięki czemu narty są jeszcze lepiej zabezpieczone przez zarysowaniami i uszkodzeniami. Zdecydowanie większa żywotność w porównaniu do nart lakierowanych, gładkich.
|
 |
TIP PROTECTOR Fabrycznie montowane ochraniacze dziobów nart. Zapobiegają uszkodzeniom oraz rozwarstwianiu się nart. Wpływając znacząco na żywotność sprzętu.
|
 |
TURN ZONE Obniżenie masy dziobów dzięki użyciu zaawansowanych materiałów powoduje dużo łatwiejsze sterowanie, inicjację skrętu oraz zminimalizowanie wibracji.
|
 |
BAFATEX Nowo wprowadzony przez Fischer'a materiał do konstrukcji nart. Niesamowity stosunek wytrzymałości do wagi to jeden z jego znaków rozpoznawczych.
|